ליברמן: "מחריבים את המדינה", אייכלר הגיב: "מתיר את דמינו"

אבי רבינא 3 Comment on ליברמן: "מחריבים את המדינה", אייכלר הגיב: "מתיר את דמינו"

שר האוצר ליברמן שוב משתלח בימין ובחרדים. בפתח ישיבת סיעתו אמר על ההסכמים שנחתמו עם השותפים לליכוד: "נתניהו ייכנס להיסטוריה כמי שהוביל את מדינת ישראל לחורבן בית שלישי. הוא עוד יסבך אותנו עם הרפתקה ביטחונית"

צילום: נועם מושקוביץ' דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר היוצא ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שוב מסית נגד החרדים. בפתח ישיבת הסיעה התייחס ליברמן להסכמים שנחתמו בין הליכוד לשותפים ואמר: "ביום רביעי האחרון שמענו את משה גפני אומר ש״חצי עם ישרת בצבא וחצי עם ילמד תורה״, גפני רק שכח הוסיף שאותו חצי עם שמשרת בצבא הוא גם החצי שמשלם מסים והחצי שלומדים בישיבה נהנים מאותם מסים".

"הטענה העיקרית שלי היא למי שמאפשר את הגישה המטורללת והלא סבירה הזו וזה בנימין נתניהו. נתניהו נוהג לומר שהוא בן של היסטוריון, וכרגע הוא מתעניין במורשת ההיסטורית שלו, לדעתי נתניהו ייכנס להיסטוריה כמי שהוביל את מדינת ישראל לחורבן בית שלישי, ואני לא מגזים וזו לא מטאפורה" המשיך ליברמן.

"כשאני מסתכל על המשמעות של כל ההסכמות שנתניהו חתם עם שותפיו, אני רואה שהוא מקריב את מדינת ישראל על מזבח של ניסיונו האישי להילחץ מהסבך המשפטי, אין לזה שום משמעות אחרת. עם ישראל הפסיק להיות פראייר, המציאות הזו שחצי עם משרת בצה״ל ומממן את החצי השני רק יוביל אותנו קרע הכי עמוק בתולדות מדינת ישראל" כך ליברמן.

"ברור לי שלאחר שהוא יעביר את חוק דרעי, שאגב זה חוק שקודם כל עוזר לנתניהו להיחלץ מהסבך שלו. אבל ברור שלאחר שהוא יעביר את החוקים האלה, שלב ב׳ יהיה להיפטר מסמוטריץ ובן גביר, וכדי להיחלץ מכך הוא גם לדעתי יגרור את מדינת ישראל להרפתקה בטחונית כדי לפנות לגנץ או אליי בבקשה תחת החסות של המצב הבעייתי, להיכנס ולהציל את ממשלתו" הוא הוסיף.

"אני לא אכנס לשם, אני מקווה שגם גנץ לא יקנה את זה. כי בן אדם שמוכן להקריב את מדינת ישראל ומסבך אותנו בהרפתקה ביטחונית כדי להיפטר מסמוטריץ ובן גביר אסור לתת לו לגיטמציה, אסור שיום אחד הוא יהיה ראש ממשלה" סיים את דבריו.

מי שמיהר להגיב, היה זה ח"כ אייכלר שכתב: "ליברמן עומד ומסית את הגויים נגד לומדי התורה. הוא מתיר את דם החרדים שיפלו בידיהם. מי שעושקים כספי ציבור שנים רבות ומגניב גויים לארץ במסמכים מזוייפים כדי לחיות על חשבון היהודים, מעיזים לשסות המונים: "היהודים אסוננו".

"כל המתייוונים החיים מתקציב המדינה, מאשימים את החרדים שלא משלמים מיסים. החרדים משלמים מיליארדים של מיסים לאויבים שלהם. ליברמן ממריד את ההמון שלו נגד נתניהו בטענה כי הוא ישלח אותם למלחמות כדי לחמוק מהמשפט. הוא מאשים אותו בחורבן הבית. בכך הופך ליברמן לסכנה לשלום הציבור היהודי בארץ הזאת. הוא מעורר איבה נכרית עתיקה, נגד רבבות יהודים שעלולים ליפול לידי בריונים שיונקים את הרעל וההסתה שהוא מפיץ נגד היהודים".

מהליכוד בתגובה לליברמן: "המסית הלאומי אביגדור ליברמן ממשיך להסית בשקרים. כל אזרחי ישראל, כולל מבקריו של נתניהו, יודעים שהוא מנווט את המדינה באחריות מבלי להיכנס להרפתקאות מיותרות. ההוכחה לכך שלפי נתוני צה״ל, תחת ראש הממשלה נתניהו ישראל זכתה לעשור הביטחוני השקט ביותר בתולדותיה. אם ליברמן היה מוריד מיסים ומחירים כמו שהוא משקר, היה לאזרחי ישראל יותר כסף בכיס".

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מר ליברמן יודע היטב שהחוזה הנשים העובדים בציבור החרדי שלוה לציבור הכללי בציבור של הגברים מעל 52 אחוז עובדים ומשלמים מיסים גם הוא יודע שהציבור החרדי מביא מליארדים מחוץ לארץ לממן המוסדות שלה ואברכי כולל וכסף לדירות לחתן ילדים שחלק גדול מהכסף המיובא הולכת למיסים כך שפחות או יותר החרדים המדינה מקבלת מיסים מחברה החרדית כמו כל חברה אחר בוודאי יותר ממה שהיא מקבלת מהערבים שהרוב עובדים בשחור והנשים שלהם בכלל לא עובדים וגם לא משרתים בצבא ועם כל זה לא היה לו שום בעייה להביא להם 53 מליארד אז שיפסיק עם הצביעות והשקרים ודברי הסתה

    1. יפה מאוד תגובה חריפה כנה ואמיתית תמשיך כך

  2. 2

    למה מתייחסים לזבל הזה
    שיאכל את הלב שלו עד הסוף
    מה עושה חלאה כזה בכנסת?